tisdag 3 juli 2012

Underbart


Precis kommit hem efter en löptur i parken. Har inte sprungit på länge så börjar försiktigt med intervallträning av att gå och springa. Dock märkte jag fort att det var tokvarmt ut (bara så ni vet så är orden tok och kanon väl använda av mig ;) ) så försökte springa i skuggan vilket blev att jag sprang mycket sicksack genom parken :D Men det känns helt underbart!
Dock börjar molnen komma nu, ska regna senare men man får väl se.

Vi bor vid den röda nålen :)


Idag ska jag gå in till centrala Gent och sen ta spårvagnen till IKEA för självklart glömde vi köpa galgar igår så jag kan fortfarande inte packa upp mina resväskor ;)
Men vi fick köpt sommartäcke och nya sängkläder. I skrivandets stund så ligger allt i tvättmaskinen och tar sig ett bad från alla kemikalier.
Som vanligt så är Mathias över hela sängen och rullar runt så jag ligger ytterst på 20 cm ;) Någon dag ska man väl vänja sig att dela säng med någon igen :P

Sängkläderna EMMI från IKEA blev det denna gången ;)
Ikväll ska vi till Mathias föräldrar och äta middag. Jag får INTE glömma ta med måttstocken hem igen samt tacka 1000 ggr för de fina blommorna =)

Dags för  frukost!

Kram på er :)

2 kommentarer:

  1. Nu ligger du bland favvobloggarna =) längtar efter att läsa din blogg varje morgon så känn ingen press att blogga :P hihihi pössar

    SvaraRadera