fredag 20 juli 2012

Regn sol regn sol..

Alltså detta väder haha! Imorse gick jag upp och det regna. Solen kom fram, gick ut och PW en timma och nu ösregnar det igen :P Man sitter bara och väntar på att de ska sluta så man kan sticka iväg till IKEA och handla lite småbös samt till Delhaize för att handla mat.

Inatt sov jag för fösta gången jag hyffsat bra. Brukar vakna upp mellan (OJ JÄVLAR SICKEN BLIXT OCH SMÄLL DET KOM NU :o ) 10-20 ggr per natt pga Mathias eller värmen. Inatt vakna jag bara 3-4 ggr. Drömde mardrömmar om en film jag såg igår som jag inte ens kunde kolla klart på för handlade om kriget i Kina när japanerna var där och om barn och kvinnor som blev våldtagna :( Var så hemskt. Den heter "The Flowers of War". En väldigt bra och välgjord film dock men för mycket för mig att hantera. Jag var ju helt knäckt i 2 veckor efter jag såg Passion of the Christ och bara grät och grät :( Denna var absolut inte lika hemsk men fortfarande hemsk.

IMDb: The Flowers of War

Inga brev eller paket idag heller så i nästa vecka borde jag få massa skoj i brevlådan ^^

Igår fick jag pratat med pappa, Yvonne och syrran. Var härligt =) Ringde mamma några gånger men inget svar, tror hon var på torget. Jag kan ju bara ringa hemtelefoner, inte mobil så känns som när man var liten ;)

Nu ska jag dammsuga och hänga upp tvätten sen hoppas jag att det slutat regna och åska så man kan sticka iväg.

Kramar,
Tessie <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar