måndag 23 juli 2012

Pang boom och där kom värmen

Pweh jisses vad varmt det är ute nu haha. Man får lite av en chock när man kommer ut, som att gå in ett varmt täcke eller nåt ;)
Precis varit ute och sprungit några varv i parken. Tokkoncentrerar mig på att springa i skuggan så sprang ganska mycket zickzack över vägbanan ;) Nu sitter jag och väntar på att man ska sluta svettas så man kan ta en snabbdusch.
Jag gick upp imorse och kände mig allmänt ur gängorna då jag inte sov så bra pga värmen. Men jag börjar sova bättre och bättre så inom ett år har jag nog vant mig att dela säng med någon igen :P haha. La mig på soffan och spana StumbleUpon. Är fan bästa appen!! Man hittar så mycket coolt.
Tog mig ett bad då jag kände mig som en scrub som sprungit runt hela helgen. Efter det mådde jag bättre och efter jag läst igenom mina bloggar så stack jag iväg ut.

I fredags tog vi det lugnt och bara softa med serie och film. I lördags var det Belgiens nationaldag. Började med att äta lunch med Mathias föräldrar på en turkisk restaurang i typ 3,5 timme, sen gick vi runt i Gent, sen hem och tog det lugnt. Sen stack vi till Parkkaffee och möte upp typ 15 vänner. Var en trollkarl där så vi fick sitta i ett lite cirkustält och kolla på massa coola korttrick. Vid 22:30 stack vi och såg på fyrverkerierna. Var nog lätt en 50,000 människor runt sjön :o
Sen stack vi in till festivalen och jisses sicket tryck. Det har ju inte varit så bra väder så festivalen har inte gått så bra men nu är det kanonväder och det ska hålla i sig hela veckan.
Alltså jag är så förundrar hur underbar det är här. Så vackert och så mycket roligt. Det är verkligen som en medeltida fantasistad fast i nuläget =) Jag går runt och förundras mest hela tiden.

Igår slappa vi med film, låg i parken, kollar serie, spela lite spel och bara myste. En väldigt perfekt helg =) Mathias är verkligen en sån toppenkille. Man får söta ord och komplimanger varje dag hur man ser ut och när man har på sig kläder. Jag kommer nog aldrig vänja mig vid det men så himla sött.
Idag firar vi 15 månader. Jisses vad tiden springer iväg när man har roligt.
Sen ger han alltid massage över rygg, nacke och fötter med världens bästa massageolja som han köpt från Rituals :)
När vi kollar på film så pillar han mig alltid i håret och nacken... Zzzz. Jag är så sjukt avslappnad jämt hahaha.



Kramar,
Tessie <3
Trollkarlen! Han var jätteduktig :)
Mathias tröja lyckades komma med i bilden :D Så vackert med kanalerna
Parkkaffee :) En sånt sagoland. Jag vet att Malin skulle trivas jättebra här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar