tisdag 3 juli 2012

Ändrade planer ^^

Då är det det här med att ta det lugnt och varva ner.... Jag ska alltid göra allt hela tiden.
Så nää idag blir bara att slappa! Fortfarande helt färdig efter flytten. Saker får vänta och ta den tid det tar =)
Legat i parken och lapat sol och läst bok... Men blev så sömnig att jag nu ska lägga mig och sova lite. Inte blivit många timmars sömn de senaste dagarna.
Jag har iaf hängt upp tvätten tihi.

Håller på och planerar för min och Mathias resa till Nederländerna som vi ska göra 3-5 augusti. Ska träffa ett gäng med vänner från NL, Sverige och England och ha BBQ :) Plus att den 5 augusti åker vi hem tidigt för vi ska på konsert och se In Flames på festivalen Lokerse Feesten.

Kramar,
Tessie <3

Förresten, jag älskar det här inlägget. Tänker på Avatar. Jag hade gärna velat vara med och skapa sådana här fina solpaneler för Sverige.

Fokis blogg - vackra solceller från Singapore

1 kommentar: